OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. MIENIA KOMUNALNEGO I GOSPODARKI GRUNTAMI
Napisał : Michał Nyga (michal.nyga@lopuszno.pl) | Data utworznia: 23-02-15
Wójt Gminy Łopuszno ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Łopusznie, ul. Konecka Nr 12, 26-70 Łopuszno
1. Stanowisko i wymiar czasu pracy: ds. mienia komunalnego i gospodarki gruntami, 1/2 etatu.
2. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie - wyższe, preferowane: geodezja i kartografia z uprawnieniami w zakresie I, II,
b) staż pracy - co najmniej 1 rok stażu pracy w zawodzie geodeta,
c) umiejętność obsługi komputera - pakiet Microsoft Office, System Informacji Prawnej LEX lub inny podobny,
d) znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego oraz ustaw - kodeks postępowania administracyjnego, Prawo geodezyjne i kartograficzne, Prawo Zamówień Publicznych, finansów publicznych, zagospodarowania przestrzennego,
e) obsługa urządzeń biurowych.
3. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność pracy w zespole;
b) komunikatywność, samodzielność, kreatywność;
c) dyspozycyjność.
4. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości.
2. Zatwierdzanie projektów podziału nieruchomości i prowadzenie rejestru wydanych decyzji w tym zakresie.
3. Prowadzenie innych spraw określonych przepisami ustawy „Prawo geodezyjne i kartograficzne".
4. Regulowanie stanu prawnego nieruchomości pozostających we władaniu gminy.
5. Załatwianie formalności prawnych związanych z nabywaniem nieruchomości na potrzeby gminy, bądź zbycia przez gminę nieruchomości własnych.
6. Załatwianie formalności prawnych związanych z wykonaniem praw pierwokupu nieruchomości i opiniowanie zasadności zwrotów nieruchomości.
7. Realizacja zadań wynikających z przepisów ustaw: o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych, o kształtowaniu ustroju rolnego.
8. Gospodarowanie nieruchomościami gminy zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami oraz uchwałami rady gminy.
9. Prowadzenie rejestru mienia gminnego, sprawozdawczości GUS i innych opracowań na potrzeby organów gminy.
10. Ustalenie opłaty adiacenckiej.
11. Sporządzanie umów na dzierżawę terenów i nieruchomości oraz naliczanie stosownych opłat i ich egzekwowanie.
12. Oznaczanie nieruchomości i prowadzenie operatu nazewnictwa miejscowości, ulic, numeracji nieruchomości numerami porządkowymi.
13. Ustalanie zakresu i warunków użytkowania, wygasania prawa użytkowania oraz prawa zarządu.
14. Ustalanie opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarząd i użytkowanie nieruchomości.
15. Przygotowanie dla Rady Gminy projektów uchwał w sprawie zasad gospodarowania mieszkaniowym zasobem gminy.
16. Prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem lokali mieszkalnych znajdujących się w gminnym zasobie mieszkalnym.
17. Przygotowywanie projektów stawek czynszu za 1m2 powierzchni użytkowej lokalu, oraz opłat za c. o. z kotłowni zarządzanych przez jednostki organizacyjne gminy.
18. Prowadzenie dokumentacji związanej z najmem lokali użytkowych.
5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) kserokopie dyplomów poświadczających wykształcenie;
d) kserokopie świadectw pracy;
e) referencje z dotychczasowych miejsc pracy;
f) inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych umiejętnościach i wiedzy;
g) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
h) podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014 roku, poz. 1182 z późniejszymi zmianami).
Osoba wyłoniona do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedłożenia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
osobiście w siedzibie Urzędu Gminy (pokój 5); lub
za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Łopusznie, ul Konecka Nr 12,
26-070 Łopuszno (liczy się data wpływu do Urzędu).
Informacja dodatkowa: w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Łopusznie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Termin składania ofert upływa z dniem 06.03.2015 r. o godz. 14:00. Oferty należy składać wyłącznie w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, z dopiskiem: „Oferta na wolne stanowisko ds. mienia komunalnego i gospodarki gruntami".
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Łopusznie.
Dopuszcza się możliwość składania aplikacji przez obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Kandydatów zawiadamia się telefonicznie o terminie i miejscu drugiego etapu.
Informację o wynikach naboru wraz z uzasadnieniem upowszechnia się najpóźniej w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia postępowania konkursowego, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.