,     



Powrót

BIP przetargi

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

Napisał : Zenon Głowala (zenon.glowala@lopuszno.pl) | Data utworznia: 27-02-15

brr_logo_512_24

Zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu ICT, RTV i AGD w Zespole Szkół w Gnieździskach oraz Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Łopusznie w ramach realizacji programu pn. Moje przedszkole - moje okno na świat, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.


Numer ogłoszenia: 27263 - 2015; data zamieszczenia: 27.02.2015

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

   

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łopuszno , ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3914009, faks 41 3914054.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.lopuszno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu ICT, RTV i AGD w Zespole Szkół w Gnieździskach oraz Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Łopusznie w ramach realizacji programu pn. Moje przedszkole - moje okno na świat, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu ICT, RTV i AGD w Zespole Szkół w Gnieździskach oraz Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Łopusznie, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie) gwarancji jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą dostawca przedłoży karty gwarancyjne). Dostarczone do oddziałów przedszkolnych wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wymogi norm określonych obowiązującym prawem.

W przypadku dostawy kserokopiarek zamawiający dopuszcza sprzęt poleasingowy po całkowitej regeneracji, z wykonanymi w nich przeglądami i konserwacją oraz wymienionymi istotnymi elementami i podzespołami. Oferowane urządzenia muszą posiadać gwarancję min. 36 miesięcy.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. Nr 1 do SIWZ.

UWAGA! W przypadku gdy zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od wskazanych w dokumentacji. Oferując produkty równoważne Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia jest o tych samych lub lepszych parametrach jakościowych, technicznych, funkcjonalnych i użytkowych wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w odniesieniu do przedmiotu zamówienia określonego przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 32.32.00.00-2, 39.71.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.03.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Ocena spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia

III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Ocena spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia

III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Ocena spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia

III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Ocena spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia

III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

- Ocena spełnienia przez wykonawcę warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia.

 

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

1 - Cena - 80

2 - Termin wykonania zamówienia - 20

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności takiej zmiany tylko i wyłącznie w przypadku gdy:

1. Zaistnieją okoliczności leżące po stronie zamawiającego w szczególności spowodowane sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.

2. Gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lopuszno.pl/


Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno - pokój Nr 21.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno - sekretariat pokój Nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

   
« powrót

Dziennik zmian


do góry

Urząd Gminy Łopuszno, ul. Konecka 12 26-070 Łopuszno, tel. (041) 391-40-01, (041) 391-40-09

Aplikacje internetowe,
© 2005-2025 ESC S.A.