ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Napisał : Zenon Głowala (zenon.glowala@lopuszno.pl) | Data utworznia: 18-03-15
„Zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu ICT, RTV i AGD w Zespole Szkół w Gnieździskach oraz Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Łopusznie w ramach realizacji programu pn. „Moje przedszkole - moje okno na świat" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki"
Wójt Gminy Łopuszno na podstawie art. 92 ust.1 Ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zmianami) zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym o udzielenie zamówienia publicznego na:
„Zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu ICT, RTV i AGD w Zespole Szkół w Gnieździskach oraz Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Łopusznie w ramach realizacji programu pn. „Moje przedszkole - moje okno na świat" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki"
Przetarg nieograniczony którego wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych został ogłoszony:
- w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 27263-2015 w dniu 27.02.2015 r.
- na stronie internetowej zamawiającego http://www.bip.lopuszno.pl/
- na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego
Termin składania ofert upłynął w dniu 06.03.2015 roku o godz. 10:00.
Na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia gdzie kryterium było: oferowana cena brutto za przedmiot zamówienia - 80% oraz termin wykonania zamówienia - 20%, jako najkorzystniejszą wybrano:
Ofertę Nr 6 złożoną przez:
TEKEL Agnieszka Woźniak
Ćmińsk ul. Światełek 124D
26-085 Miedziana Góra
z ceną brutto: 162.427,65 zł, termin dostawy: 7 dni.
W/w oferta otrzymała łącznie 100,00 pkt.
Pozostali Wykonawcy którzy złożyli oferty
Oferta Nr 1 złożona przez: CYFROWA S.A., ul. Piotrkowska 270/208, 90-361 Łódź, z ceną brutto: 163.419,03 zł, termin dostawy: 14 dni.
W/w oferta otrzymała łącznie 89,65 pkt.
Oferta Nr 2 złożona przez: KOBIS Paweł Wojtanowski, ul. Widok 16, 33-170 Tuchów, z ceną brutto: 166.230,13 zł, termin dostawy: 7 dni.
W/w oferta otrzymała łącznie 98,17 pkt.
Oferta Nr 5 złożona przez: ELMAR Anna Karnas, ul. 3-go Maja 1/3, 36-030 Błażowa, z ceną brutto: 166.819,00 zł, termin dostawy: 7 dni.
W/w oferta otrzymała łącznie 97,89 pkt.
Oferta Nr 7 złożona przez: PERFEKTUS PLUS sp. z o.o., ul. Starodomaszowska 19, 25-315 Kielce, z ceną brutto: 167.255,66 zł, termin dostawy: 7 dni.
W/w oferta otrzymała łącznie 97,69 pkt.
Oferta Nr 8 złożona przez: FRAMKO 2 Sp. J, J. Strykowski, S. Miazga, ul. Duża 22, 25-013 Kielce, z ceną brutto: 184.357,86 zł, termin dostawy: 7 dni
W/w oferta otrzymała łącznie 90,48 pkt.
Wykonawcy których oferty zostały odrzucone
Oferta Nr 3 złożona przez: MAXMED Zakład Usługowo-Handlowy Marcin Murzyn, ul. Pomorska 49, 84-252 Orle, z ceną brutto: 247.205,00 zł, termin dostawy: 7 dni.
Uzasadnienie faktyczne: W załączniku Nr 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w pozycji Nr 6 - Zestaw komputerowy stacjonarny, Zamawiający wymagał podania modelu, symbolu oraz nazwy producenta. W złożonej ofercie nie podano wymaganych danych, w związku z powyższym zwrócono się o wyjaśnienie modelu, symbolu oraz nazwy producenta zaoferowanego zestawu komputerowego oraz ich uzupełnienie w terminie do 17 marca 2015 roku do godziny 10:00.
W wyznaczonym terminie nie uzupełniono brakujących danych.
Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) oferta została odrzucona ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Oferta Nr 4 złożona przez: Biuro Kosztorysowo-Handlowe „MATEO" Mateusz Słomiński, ul. Sławieńska 9, 76-010 Polanów, z ceną brutto: 200.490,00 zł, termin dostawy: do 30.03.2015r.
Uzasadnienie faktyczne: W złożonej ofercie stwierdzono brak „karty wyceny" (szczegółowej kalkulacji cen poszczególnych elementów wyposażenia) jako integralnej części złożonej oferty - pkt 5 a „Formularza Oferty". Wezwano wykonawcę o uzupełnienie w terminie do dnia 11 marca 2015 roku do godziny 10:00 brakującego dokumentu w złożonej ofercie.
W wyznaczonym terminie nie złożono brakującego dokumentu.
Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) oferta została odrzucona ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana w terminie określonym w art. 94 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.