,     



Powrót

BIP przetargi

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Napisał : Zenon Głowala (zenon.glowala@lopuszno.pl) | Data utworznia: 18-03-15

brr_logo_512_27

Zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu ICT, RTV i AGD w Zespole Szkół w Gnieździskach oraz Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Łopusznie w ramach realizacji programu pn. „Moje przedszkole - moje okno na świat" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki"

Wójt Gminy Łopuszno na podstawie art. 92 ust.1 Ustawy z dn. 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późniejszymi zmianami)   zawiadamia, o wyborze najkorzystniejszej oferty w przetargu nieograniczonym o udzielenie zamówienia publicznego na:

Zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu ICT, RTV i AGD w Zespole Szkół w Gnieździskach oraz Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Łopusznie w ramach realizacji programu pn. „Moje przedszkole - moje okno na świat" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki"

 

Przetarg nieograniczony którego wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych został ogłoszony:

-            w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 27263-2015 w dniu 27.02.2015 r.

-            na stronie internetowej zamawiającego http://www.bip.lopuszno.pl/

-            na tablicy ogłoszeń w siedzibie zamawiającego

 

Termin składania ofert upłynął w dniu 06.03.2015 roku o godz. 10:00.

 

Na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia gdzie kryterium było: oferowana cena brutto za przedmiot zamówienia - 80% oraz termin wykonania zamówienia - 20%, jako najkorzystniejszą wybrano:

Ofertę Nr 6 złożoną przez:

TEKEL Agnieszka Woźniak

Ćmińsk ul. Światełek 124D

26-085 Miedziana Góra

z ceną brutto: 162.427,65 zł, termin dostawy: 7 dni.

W/w oferta otrzymała łącznie 100,00 pkt.

   

Pozostali Wykonawcy którzy złożyli oferty

   

Oferta Nr 1 złożona przez: CYFROWA S.A., ul. Piotrkowska 270/208, 90-361 Łódź, z ceną brutto: 163.419,03 zł, termin dostawy: 14 dni.

W/w oferta otrzymała łącznie 89,65 pkt.

   

Oferta Nr 2 złożona przez: KOBIS Paweł Wojtanowski, ul. Widok 16, 33-170 Tuchów, z ceną brutto: 166.230,13 zł, termin dostawy: 7 dni.

W/w oferta otrzymała łącznie 98,17 pkt.

   

Oferta Nr 5 złożona przez: ELMAR Anna Karnas, ul. 3-go Maja 1/3, 36-030 Błażowa, z ceną brutto: 166.819,00 zł, termin dostawy: 7 dni.

W/w oferta otrzymała łącznie 97,89 pkt.

   

Oferta Nr 7 złożona przez: PERFEKTUS PLUS sp. z o.o., ul. Starodomaszowska 19, 25-315 Kielce, z ceną brutto: 167.255,66 zł, termin dostawy: 7 dni.

W/w oferta otrzymała łącznie 97,69 pkt.

   

Oferta Nr 8 złożona przez: FRAMKO 2 Sp. J, J. Strykowski, S. Miazga, ul. Duża 22, 25-013 Kielce, z ceną brutto: 184.357,86 zł, termin dostawy: 7 dni

W/w oferta otrzymała łącznie 90,48 pkt.

 

Wykonawcy których oferty zostały odrzucone

Oferta Nr 3 złożona przez: MAXMED Zakład Usługowo-Handlowy Marcin Murzyn, ul. Pomorska 49, 84-252 Orle, z ceną brutto: 247.205,00 zł, termin dostawy: 7 dni.

   

Uzasadnienie faktyczne: W załączniku Nr 1 do SIWZ - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w pozycji Nr 6 - Zestaw komputerowy stacjonarny, Zamawiający wymagał podania modelu, symbolu oraz nazwy producenta. W złożonej ofercie nie podano wymaganych danych, w związku z powyższym zwrócono się o wyjaśnienie modelu, symbolu oraz nazwy producenta zaoferowanego zestawu komputerowego oraz ich uzupełnienie w terminie do 17 marca 2015 roku do godziny 10:00.

W wyznaczonym terminie nie uzupełniono brakujących danych.

   

Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) oferta została odrzucona ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Oferta Nr 4 złożona przez: Biuro Kosztorysowo-Handlowe „MATEO" Mateusz Słomiński, ul. Sławieńska 9, 76-010 Polanów, z ceną brutto: 200.490,00 zł, termin dostawy: do 30.03.2015r.

Uzasadnienie faktyczne: W złożonej ofercie stwierdzono brak „karty wyceny" (szczegółowej kalkulacji cen poszczególnych elementów wyposażenia) jako integralnej części złożonej oferty - pkt 5 a „Formularza Oferty". Wezwano wykonawcę o uzupełnienie w terminie do dnia 11 marca 2015 roku do godziny 10:00 brakującego dokumentu w złożonej ofercie.
W wyznaczonym terminie nie złożono brakującego dokumentu.

   

Uzasadnienie prawne: art. 89 ust. 1 pkt 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) oferta została odrzucona ponieważ jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

 

Umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana w terminie określonym w art. 94 ust.1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.

 

   
« powrót

do góry

Urząd Gminy Łopuszno, ul. Konecka 12 26-070 Łopuszno, tel. (041) 391-40-01, (041) 391-40-09

Aplikacje internetowe,
© 2005-2025 ESC S.A.