OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY
Napisał : Zenon Głowala (zenon.glowala@lopuszno.pl) | Data utworznia: 03-04-15
Zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu ICT, RTV i AGD w Zespole Szkół w Gnieździskach oraz Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Łopusznie w ramach realizacji programu pn. „Moje przedszkole - moje okno na świat", współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 75606 - 2015; data zamieszczenia: 03.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 27263 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3914009, faks 41 3914054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu ICT, RTV i AGD w Zespole Szkół w Gnieździskach oraz Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Łopusznie w ramach realizacji programu pn. Moje przedszkole - moje okno na świat, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i montażem sprzętu ICT, RTV i AGD w Zespole Szkół w Gnieździskach oraz Zespole Szkół im. Jana Pawła II w Łopusznie, wraz z wszelkimi kosztami, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia, a w szczególności z kosztami: dostarczenia, załadunku, rozładunku, montażu, wypakowania sprzętu i sprawdzenia funkcjonalności sprzętu (pierwsze uruchomienie) gwarancji jakości na dostarczony towar (wraz z dostawą dostawca przedłoży karty gwarancyjne). Dostarczone do oddziałów przedszkolnych wyposażenie musi być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych oraz musi posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wymogi norm określonych obowiązującym prawem. W przypadku dostawy kserokopiarek zamawiający dopuszcza sprzęt poleasingowy po całkowitej regeneracji, z wykonanymi w nich przeglądami i konserwacją oraz wymienionymi istotnymi elementami i podzespołami. Oferowane urządzenia muszą posiadać gwarancję min. 36 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera zał. Nr 1 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):30.23.60.00-2, 30.21.31.00-6, 32.32.00.00-2, 39.71.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.04.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
TEKEL Agnieszka Woźniak, Ćmińsk ul. Światełek 124 D, 26-085 Miedziana Góra, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142843,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 162427,65
Oferta z najniższą ceną: 162427,65 / Oferta z najwyższą ceną: 247205,00
Waluta: PLN.