OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Napisał : Zenon Głowala (zenon.glowala@lopuszno.pl) | Data utworznia: 10-07-15
Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Łopuszno: ul. Kasztanowa i ul. Górny Bór
Numer ogłoszenia: 173148 - 2015; data zamieszczenia: 10.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łopuszno , ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3914009, faks 41 3914054.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.lopuszno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni dróg gminnych w miejscowości Łopuszno: ul. Kasztanowa i ul. Górny Bór.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w Łopusznie ul. Kasztanowa - długość 860,00 mb.
Zakres robót obejmuje:
- Profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni z kruszywa z korytowaniem przy krawędzi jezdni (śr. głębokość 4 cm) i odłożeniem urobku na poboczach 850,00mb x 3,30m = 2805,00 m² + 120,00 m2 (skrzyżowanie) = 2925,00 m2;
- Wzmocnienie istniejącej nawierzchni /podbudowy/ kruszywem łamanym 0-63mm stabilizowanym mechanicznie, przy grubości warstwy średnio 14 cm po zagęszczeniu 850,00mb x 3,30m = 2805,00 m² + 120,00 m2 (skrzyżowanie) = 2925,00 m2;
- Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, przy grubości warstwy 4 cm po zagęszczeniu 850,00mb x 3,30m = 2805,00 m² + 120,00 m2 (skrzyżowanie) = 2925,00 m2;
- Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S dla ruchu KR-2 o grubości warstwy 4 cm po zagęszczeniu 860,00mb x 3,20m = 2752,00 m² + 115,00 m2 (skrzyżowanie) = 2867,00 m2; - Utwardzenie, uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie przy średniej gr. 14 cm. po zagęszczeniu szer. 2 x 0,75 m2 x 860,00 +41,25 m2 = 1331,25 m².
Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w Łopusznie ul. Górny Bór - długość 325,00 mb.
Zakres robót obejmuje:
- Profilowanie i zagęszczenie istniejącej nawierzchni z kruszywa z korytowaniem przy krawędzi jezdni (śr. głębokość 3 cm) i odłożeniem urobku na poboczach 320,00mb x 3,20m = 1024,00 m²;
- Wzmocnienie istniejącej nawierzchni /podbudowy/ kruszywem łamanym 0-63mm stabilizowanym mechanicznie, przy grubości warstwy średnio 14 cm po zagęszczeniu 320,00mb x 3,20m = 1024,00 m2;
- Wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm stabilizowanego mechanicznie, przy grubości warstwy 4 cm po zagęszczeniu 320,00mb x 3,20m = 1024,00 m2;
- Wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 8S dla ruchu KR-2 o grubości warstwy 4 cm po zagęszczeniu 325,00mb x 3,00m = 975,00 m2;
- Utwardzenie, uzupełnienie poboczy kruszywem łamanym 0-31,5 mm stabilizowanym mechanicznie przy średniej gr. 16 cm. po zagęszczeniu szer. 2 x 0,50 m2 x 325,00 = 325,00 m².
Wykonanie prac obejmuje dodatkowo:
1) Wykonanie dokumentacji powykonawczej w 1 egz.
2) Wykonanie projektu organizacji ruchu na czas budowy i oznakowanie budowy.
3) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu.
4) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii w trakcie realizacji robót niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytkowania i poniesienia opłat z tym związanych.
5) W przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego.
6) Przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowo powstałych obiektów budowlanych.
7) Ponoszenie odpowiedzialności na zasadach ogólnych za dozór mienia na terenie robót, jak i za wszelkie szkody powstałe w trakcie trwania robót na terenie przejętym od Zamawiającego lub mających związek z prowadzonymi robotami w tym za szkody w majątku osób trzecich, ograniczenie praw osób trzecich z tytułu prowadzenia robót itp.
8) Ponoszenie odpowiedzialności na zasadach ogólnych za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich powstałe w zawiązku z prowadzonymi robotami w tym także ruchem pojazdów.
9) Przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, protokołów pomiarów, a także na każde żądanie Zamawiającego certyfikatów, świadectw zgodności, atestów, itp. na materiały wynikające z dokumentacji i ogólnych przepisów w tym zakresie.
10) Szczegółowy zakres robot budowlanych związanych z przedmiotem zamówienia określa STWiOR oraz pomocniczo przedmiar robót stanowiący złącznik do niniejszej SIWZ.
Całość robót winna być wykonana zgodnie z przepisami BHP oraz Warunkami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
Użyte materiały i urządzenia będą zgodne z projektami i zaleceniami Zamawiającego oraz będą posiadać stosowne atesty i dopuszczenia na rynek polski.
Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia jak i innych dokumentach znaki towarowe lub nazwy produktów oraz firm mają na celu wyłącznie wskazanie oczekiwanych przez zamawiającego parametrów technicznych i jakościowych. Wykonawca może w takich przypadkach zaoferować produkty równoważne z tym że oferowane produkty winny posiadać parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak wskazane w dokumentacji projektowej lub w innych dokumentach. Wykonawca który oferuje produkty równoważne jest obowiązany wykazać że produkty te spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
Wykonawca, z chwilą przejęcia placu budowy, staje się posiadaczem i wytwórcą odpadów, z którymi ma obowiązek postępować zgodnie z obowiązującymi przepisami: ustawy z 27 kwietnia 2001r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251 ze zm.) oraz ustawy z 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2006r. Nr 129, poz. 902 ze zm.).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.23.32.20-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 4.000,00 zł. (cztery tysiące)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek ten będzie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli (z podaniem ich rodzaju, wartości, dat wykonania oraz miejsce wykonania): - co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie, przebudowie, remoncie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 100 000,00 zł każda robota budowlana.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wymienione w pkt III.3.3. uprawnienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Warunek ten będzie oceniony na podstawie złożonego oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
1 - Cena - 98
2 - Okres gwarancji dłuższy niż 36 miesięcy - 2
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.lopuszno.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno - pokój Nr 21.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno - sekretariat (pokój Nr 5).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie