Ogłoszenie o konkursie na stanowisko Dyrektora Żłobka Gminnego w Łopusznie Wójt Gminy Łopuszno ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Żłobka Gminnego w Łopusznie
Napisał : Michał Nyga (michal.nyga@lopuszno.pl) | Data utworznia: 27-10-15
Wójt Gminy Łopuszno ogłasza konkurs na stanowisko Dyrektora Żłobka Gminnego w Łopusznie
1. Wymiar etatu - 1, umowa na czas określony
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%.
2. Wymagania niezbędne:
• Wykształcenie wyższe i co najmniej 3 lata doświadczenia w pracy z dziećmi,
• Obywatelstwo polskie,
• Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
• Osoba, która nie została skazana prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne,
• Osoba, która nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została zawieszona oraz ograniczona,
• Wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego, pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
• Daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi
3. Wymagania dodatkowe :
• Znajomość aktów prawnych, dotyczących opieki nad dziećmi w wieku do lat 3, przepisów prawa pracy, finansów publicznych, postępowania administracyjnego, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, przepisów bhp
i ppoż,
• Preferowane wykształcenie pielęgniarskie, pedagogiczne, zarządzanie zasobami ludzkimi,
• Umiejętność kierowania praca zespołu i szybkiego podejmowania decyzji,
• Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność, systematyczność, kreatywność,
• Odporność na stres,
• Umiejętność łagodzenia konfliktów,
• Dobra organizacja czasu pracy,
• Umiejętność analizy problemów i poprawnego wyciągania wniosków,
• Biegła obsługa komputera (MS World, MS Excel, internet)
4. Zakres obowiązków:
• Organizowanie i stały nadzór prawidłowego funkcjonowania żłobka
oraz kierowanie jego działalnością,
• Zapewnienie dzieciom właściwej opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej opiekuńczo- wychowawczej oraz stworzenie warunków do ich harmonijnego rozwoju psychofizycznego,
• Organizacja i nadzór nad bezpiecznymi i higienicznymi warunkami nad dziećmi oraz pracy dla podległego personelu,
• Prowadzenie procesu rekrutacji i związanej z tym dokumentacji,
• Należyte planowanie, organizowanie pracy żłobka, i usprawnianie jego organizacji,
• Opracowywanie rocznych planów finansowych oraz nadzór nad wykonaniem zatwierdzonego planu i budżetu,
• Racjonalne i zgodne z przepisami gospodarowanie środkami finansowymi żłobka,
• Wykonywanie czynności związanych ze stosunkami pracy podległego personelu,
• Sprawne administrowanie i zarządzanie majątkiem żłobka,
• Terminowe i rzetelne realizowanie zadań, w tym sporządzanie sprawozdawczości,
• Współdziałanie z organem prowadzącym oraz innymi jednostkami organizacyjnymi i instytucyjnymi,
• Ustalenie regulaminów wewnętrznych oraz zakresów czynności podległych pracowników,
• Zawieranie umów z rodzicami/opiekunami prawnymi dzieci,
• Pobieranie odpłatności za pobyt i wyżywienie dziecka w żłobku,
• Prowadzenie współpracy z rodzicami,
• Rozpatrywanie skarg, wniosków, zażaleń od rodziców/ opiekunów prawnych, krytyki prasowej oraz innych sygnałów od mieszkańców,
• Reprezentowanie żłobka na zewnątrz,
• Wykonywanie innych zadań wynikających z przepisów szczegółowych
5. Wymagane dokumenty:
• Życiorys (CV),
• List motywacyjny,
• Kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
• Kserokopie dokumentów potwierdzające wymagane doświadczenie zawodowe,
• Oświadczenie osoby o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych
i korzystaniu z pełni praw publicznych,
• Oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ściągane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
• Oświadczenie, że kandydat nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona,
• Oświadczenie, że kandydat wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego, pochodzącego lub zatwierdzonego prze sąd,
• Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracowniach samorządowych;
• Poświadczenie dawania rękojmi należytego sprawowania opieki nad dziećmi,
• Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (t.j: Dz. U. 2014.1182 z późn. zm.)
6. Informacja o warunkach pracy nad danym stanowisku:
• Stanowisko przeznaczone dla pracownika administracji biurowej,
• Praca w budynku żłobka i w terenie,
• Obsługa komputera i urządzeń biurowych.
7. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:
Oferty należy przesłać w zaklejonych kopertach, z podanym adresem zwrotnym
i dopiskiem ,, Konkurs na stanowisko Dyrektora Żłobka Gminnego w Łopusznie, do dnia 06.11.2015 roku do godziny 15 00 (decyduje data wpływu do sekretariatu Urzędu Gminy w Łopusznie), na adres: Urząd Gminy Łopuszno, ul. Konecka 12, 26 - 070 Łopuszno lub złożyć osobiście w sekretariacie Urzędu. Ofert otrzymane po terminie oraz oferty rozpatrzone negatywnie zostaną komisyjnie zniszczone.
8. Informacje dodatkowe:
O miejscu i terminie przeprowadzenia konkursu kandydaci zostaną powiadomieni pisemnie lub telefonicznie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej: www.bip.lopuszno.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Łopuszno.