OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU I SPRAW KANCELARYJNYCH
Napisał : Michał Nyga (michal.nyga@lopuszno.pl) | Data utworznia: 14-01-16
Wójt Gminy Łopuszno ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Łopusznie, ul. Konecka Nr 12, 26-70 Łopuszno
1. Stanowisko i wymiar czasu pracy: ds. obsługi sekretariatu i spraw kancelaryjnych, 1 etat.
!--!--[if-->!--![endif]---->![endif]-->!--[if>
2. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie - wyższe magisterskie,
b) umiejętność obsługi komputera - pakiet Microsoft Office, System Informacji Prawnej LEX lub inny podobny,
c) znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego oraz ustaw - kodeks postępowania administracyjnego, Prawo Zamówień Publicznych, o finansach publicznych oraz ustawy o ochronie danych osobowych,
d) obsługa urządzeń biurowych.
3. Wymagania dodatkowe:
a) umiejętność pracy w zespole;
b) komunikatywność, samodzielność, kreatywność;
c) dyspozycyjność.
4. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:
1. Prowadzenie kancelarii ogólnej oraz obsługa sekretariatu.
2. Obsługa sekretarska i kancelaryjna Wójta Gminy, Zastępcy Wójta i Sekretarza Gminy.
3. Prowadzenie obsługi kancelaryjno - technicznej Urzędu Gminy stosownie do przepisów instrukcji kancelaryjnej, a w szczególności:
- przyjmowanie, wysyłanie i rozdzielanie korespondencji na zewnątrz i wewnątrz Urzędu Gminy oraz prowadzenie ewidencji korespondencji,
- obsługa centrali telefonicznej i faks-u,
- zarząd budynkami administracyjnymi i gospodarka lokalami biurowymi Urzędu Gminy,
- gospodarka środkami rzeczowymi oraz zabezpieczenie mienia Urzędu Gminy,
- prowadzenie ewidencji odzieży ochronnej i materiałów biurowych,
- racjonalna gospodarka odzieżą ochronną i materiałami biurowymi oraz formularzami (drukami),
- prowadzenie ewidencji i kierowanie do załatwiania skarg i wniosków oraz petycji składanych do urzędu,
- prowadzenie ewidencji wniosków o udzielenie informacji publicznej,
- zapewnienie prawidłowej obsługi obywateli przez Urząd Gminy.
4. Prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem urzędu gminy w środki trwałe, inwentarz ruchomy, materiały i pomoce biurowe oraz środki czystości.
5. Ewidencja i gospodarowanie mieniem ruchomym urzędu gminy.
6. Prenumerata dzienników i czasopism.
7. Mała poligrafia , kserowanie i obsługa komputera.
8. Udzielanie informacji o kompetencjach organów i instytucji.
9. Prowadzenie ewidencji poleceń wyjazdów służbowych
10. Prowadzenie ewidencji „wyjść" w godzinach służbowych w sprawach służbowych i w sprawach prywatnych.
11. Prowadzenie ewidencji wydanych upoważnień i pełnomocnictw.
12. Prowadzenie ewidencji zawartych umów.
13. Prowadzenie listy obecności.
14. Terminowe prowadzenie oraz kompletowanie dokumentów organizacyjnych dotyczących działalności w zakresie kultury i sportu.
15. Wykonywanie zadań związanych z przeprowadzaniem na obszarze gminy wyborów parlamentarnych, prezydenckich, samorządowych, referendów oraz wyborów jednostek pomocniczych gminy.
5. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV);
b) list motywacyjny;
c) kserokopie dyplomów poświadczających wykształcenie;
d) inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych umiejętnościach i wiedzy;
e) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;
f) podpisane
oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia
29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014 roku, poz. 1182
z późniejszymi zmianami).
Osoba wyłoniona do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedłożenia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.
6. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:
Ø osobiście w siedzibie Urzędu Gminy (pokój 5); lub
Ø za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Łopusznie, ul Konecka Nr 12, 26-070 Łopuszno (liczy się data wpływu do Urzędu).
Informacja dodatkowa: w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Łopusznie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.
Termin składania ofert upływa z dniem 25.01.2016 r. o godz. 1500. Oferty należy składać wyłącznie w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, z dopiskiem: „Oferta na wolne stanowisko ds. obsługi sekretariatu i spraw kancelaryjnych".
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Łopusznie.
Dopuszcza się możliwość składania aplikacji przez obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Kandydatów zawiadamia się telefonicznie o terminie i miejscu drugiego etapu.
Informację o wynikach naboru wraz z uzasadnieniem upowszechnia się najpóźniej w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia postępowania konkursowego, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.