,     



Powrót

BIP przetargi

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

Napisał : Zenon Głowala (zenon.glowala@lopuszno.pl) | Data utworznia: 21-01-16

Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łopuszno


Numer ogłoszenia: 14546 - 2016; data zamieszczenia: 21.01.2016


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3002-2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3914009, faks 41 3914054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łopuszno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie Gminy Łopuszno w roku 2016. Konserwacja oświetlenia obejmuje bieżące usuwanie awarii oraz uszkodzeń związanych z wyeksploatowaniem elementów urządzeń oświetlenia ulic i dróg.

2. Wykaz punktów oświetlenia objętych konserwacją, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

3. Liczba i lokalizacja punktów oświetlenia w okresie wykonywania umowy będzie aktualizowana każdorazowo po zamontowaniu nowych punktów świetlnych lub likwidacji istniejących. W takich przypadkach strony aktualizują treść załącznika do umowy poprzez sporządzenie właściwego aneksu.

4. Wykonawca w ramach konserwacji oświetlenia jest zobowiązany utrzymać w sprawności technicznej punkty oświetlenia i w zależności od potrzeb wykonać:

1) wymianę niesprawnych źródeł światła,

2) wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw,

3) regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników stosownie do potrzeb,

4) czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników stosownie do potrzeb,

5) wymianę niesprawnych bezpieczników,

6) wymianę uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach,

7) przegląd, konserwację i wymianę wyeksploatowanych złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci,

8) konserwację słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych,

9) malowanie słupów stalowych i wysięgników oświetlenia wydzielonego stosownie do potrzeb,

10) malowanie szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnianie opisów,

11) prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego,

12) uzupełnianie i konserwację zamknięć skrzynek, wnęk słupowych, itp.,

13) przegląd i konserwację aparatury łączeniowej i sterowniczej,

14) czyszczenie i konserwację tablic rozdzielczych,

15) regulację zegarów sterowniczych,

16) wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych /zegarów, styczników, gniazd bezpiecznikowych itp./,

17) wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach,

18) usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn,

19) regulację zwisów oświetlenia drogowego,

20) prześwietlanie koron drzew i krzewów w rejonie punktów oświetleniowych,

21) lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe,

22) naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej,

23) wymianę (naprawę) uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonych na słupach linii napowietrznych nn,

24) zabezpieczenie i wymianę urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych (np: słupów oświetlenia wydzielonego, opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych, itp.)

25) kontrolę sprawności oświetlenia na terenie gminy,

26) wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń,

27) pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej),

28) poprawa rezystancji uziemień opraw oświetleniowych,

29) przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia,

 

5. Wykonawca jest zobowiązany także do innych niż wymienione w pkt.4 czynności konserwacyjne zapewniające należyte funkcjonowanie oświetlenia w okresie wykonywania umowy, zgodnie ze złożoną ofertą (wymiana kompletnych opraw oświetleniowych).

6. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania awarii oświetlenia. Za awarie uznaje się: brak oświetlenia na całym obwodzie wychodzącym ze stacji transformatorowej.

7. Wykonawca w ofercie wskaże czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu stały dostęp do dokonywania zgłoszeń i potwierdza przyjęcie zgłoszenia.

8. Czas usunięcia awarii przez Wykonawcę nie może przekroczyć 48 godzin od chwili zgłoszenia chyba, że zachodzi wyjątkowa sytuacja niezależna od Wykonawcy a mająca swe źródło w okolicznościach powstania awarii, rozmiaru awarii lub nadzwyczajnych trudności technicznych. Każdy przypadek zaistnienia wyjątkowej sytuacji będzie stwierdzony w pisemnym protokole sporządzonym przez Strony. W razie wyjątkowej sytuacji, Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii nie później niż 72 godziny od chwili zgłoszenia.

9. W przypadku zgłoszenia o braku działania poszczególnych punktów oświetleniowych (pojedyncza lampa) Wykonawca dokonuje usunięcia tej usterki w terminie do 5 dni od dnia zgłoszenia. Do dokonywania zgłoszenia postanowienia pkt.7 stosuje się odpowiednio.

10. Wykonawca świadcząc usługę polegającą na malowaniu słupów i wysięgników jest zobowiązany do ich wykonania w terminie nie dłuższym niż 20 dni od dnia ich rozpoczęcia.

11. Wykonawca dokona montażu, podłączenia do napięcia oraz demontażu iluminacji świąteczno-noworocznej w Łopusznie:

- na ul. Koneckiej (latarnie parkowe) na słupach Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19,

- na ul. Rynek (latarnie parkowe) na słupach Nr 9, 10, 11, 12, 13,

- na ul. Przedborskiej od słupa Nr 17 do budynku internatu,

- na ul. Włoszczowskiej od słupa Nr 27 do Nr 27/1,

- na ul. Strażackiej od słupa Nr 4 do Nr 5,

- na ul. Kieleckiej od słupa Nr 39 do Nr 39/1

- oraz na budynku Urzędu Gminy w Łopusznie przy ul Koneckiej 12; w następujących terminach:

- roboty podłączeniowe, montażowe iluminacji świątecznej od dnia 04.12.2016r. i zakończenie prac: do dnia 06.12.2016r.

- roboty demontażowe iluminacji świątecznej od dnia 14.01.2017r. i zakończenie prac: do dnia 15.01.2017r.

Wykonawca przedmiot umowy wykonuje zgodnie z obowiązującymi przepisami, na podstawie przeprowadzonej ocen stanu technicznego urządzeń oraz prowadzonej dokumentacji eksploatacyjnej sieci w tym harmonogramu prac konserwacyjnych. Konserwacja oświetlenia drogowego prowadzona będzie zgodnie normami, zasadami wiedzy technicznej oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania i przestrzegania Zasad współpracy z PGE Dystrybucja S.A.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.

 

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

P.T.H.U. JANSMAR Andrzej Grzegorz Janus, Grzymałków ul. Majowa 28, 26-080 Mniów, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58344,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 60885,00

Oferta z najniższą ceną: 60885,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71808,00

Waluta: PLN .

 

   
« powrót

do góry

Urząd Gminy Łopuszno, ul. Konecka 12 26-070 Łopuszno, tel. (041) 391-40-01, (041) 391-40-09

Aplikacje internetowe,
© 2005-2025 ESC S.A.