OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY
Napisał : Zenon Głowala (zenon.glowala@lopuszno.pl) | Data utworznia: 21-01-16
Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łopuszno
Numer ogłoszenia: 14546 - 2016; data zamieszczenia: 21.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 3002-2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3914009, faks 41 3914054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie Gminy Łopuszno.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji oświetlenia ulicznego i drogowego na terenie Gminy Łopuszno w roku 2016. Konserwacja oświetlenia obejmuje bieżące usuwanie awarii oraz uszkodzeń związanych z wyeksploatowaniem elementów urządzeń oświetlenia ulic i dróg.
2. Wykaz punktów oświetlenia objętych konserwacją, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
3. Liczba i lokalizacja punktów oświetlenia w okresie wykonywania umowy będzie aktualizowana każdorazowo po zamontowaniu nowych punktów świetlnych lub likwidacji istniejących. W takich przypadkach strony aktualizują treść załącznika do umowy poprzez sporządzenie właściwego aneksu.
4. Wykonawca w ramach konserwacji oświetlenia jest zobowiązany utrzymać w sprawności technicznej punkty oświetlenia i w zależności od potrzeb wykonać:
1) wymianę niesprawnych źródeł światła,
2) wymianę i naprawę uszkodzonych elementów opraw,
3) regulację położenia źródeł światła względem kloszy i odbłyśników stosownie do potrzeb,
4) czyszczenie opraw, mycie kloszy i odbłyśników stosownie do potrzeb,
5) wymianę niesprawnych bezpieczników,
6) wymianę uszkodzonego osprzętu elektrycznego w oprawach,
7) przegląd, konserwację i wymianę wyeksploatowanych złącz kablowych w latarniach wydzielonej sieci,
8) konserwację słupów, wysięgników, przewieszek, konstrukcji wsporczych,
9) malowanie słupów stalowych i wysięgników oświetlenia wydzielonego stosownie do potrzeb,
10) malowanie szaf oświetleniowych (sterowniczych), uzupełnianie opisów,
11) prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia wydzielonego,
12) uzupełnianie i konserwację zamknięć skrzynek, wnęk słupowych, itp.,
13) przegląd i konserwację aparatury łączeniowej i sterowniczej,
14) czyszczenie i konserwację tablic rozdzielczych,
15) regulację zegarów sterowniczych,
16) wymianę niesprawnych urządzeń sterowniczych /zegarów, styczników, gniazd bezpiecznikowych itp./,
17) wymianę uszkodzonych przewodów w słupach oświetleniowych i wysięgnikach,
18) usuwanie zwarć na liniach napowietrznych nn,
19) regulację zwisów oświetlenia drogowego,
20) prześwietlanie koron drzew i krzewów w rejonie punktów oświetleniowych,
21) lokalizację i naprawę uszkodzonych kabli zasilających obwody oświetleniowe,
22) naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej,
23) wymianę (naprawę) uszkodzonych skrzynek sterowania oświetleniem ulicznym podwieszonych na słupach linii napowietrznych nn,
24) zabezpieczenie i wymianę urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, np. w wyniku kolizji drogowych (np: słupów oświetlenia wydzielonego, opraw, kloszy, daszków, szaf oświetleniowych, itp.)
25) kontrolę sprawności oświetlenia na terenie gminy,
26) wykonywanie pomiarów napięć i obciążeń,
27) pomiary eksploatacyjne (rezystancji uziemień ochronnych, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej),
28) poprawa rezystancji uziemień opraw oświetleniowych,
29) przyjmowanie zgłoszeń i reklamacji dotyczących niesprawności oświetlenia,
5. Wykonawca jest zobowiązany także do innych niż wymienione w pkt.4 czynności konserwacyjne zapewniające należyte funkcjonowanie oświetlenia w okresie wykonywania umowy, zgodnie ze złożoną ofertą (wymiana kompletnych opraw oświetleniowych).
6. Wykonawca zobowiązany jest do usuwania awarii oświetlenia. Za awarie uznaje się: brak oświetlenia na całym obwodzie wychodzącym ze stacji transformatorowej.
7. Wykonawca w ofercie wskaże czas przystąpienia do usunięcia awarii od chwili zgłoszenia. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu stały dostęp do dokonywania zgłoszeń i potwierdza przyjęcie zgłoszenia.
8. Czas usunięcia awarii przez Wykonawcę nie może przekroczyć 48 godzin od chwili zgłoszenia chyba, że zachodzi wyjątkowa sytuacja niezależna od Wykonawcy a mająca swe źródło w okolicznościach powstania awarii, rozmiaru awarii lub nadzwyczajnych trudności technicznych. Każdy przypadek zaistnienia wyjątkowej sytuacji będzie stwierdzony w pisemnym protokole sporządzonym przez Strony. W razie wyjątkowej sytuacji, Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia awarii nie później niż 72 godziny od chwili zgłoszenia.
9. W przypadku zgłoszenia o braku działania poszczególnych punktów oświetleniowych (pojedyncza lampa) Wykonawca dokonuje usunięcia tej usterki w terminie do 5 dni od dnia zgłoszenia. Do dokonywania zgłoszenia postanowienia pkt.7 stosuje się odpowiednio.
10. Wykonawca świadcząc usługę polegającą na malowaniu słupów i wysięgników jest zobowiązany do ich wykonania w terminie nie dłuższym niż 20 dni od dnia ich rozpoczęcia.
11. Wykonawca dokona montażu, podłączenia do napięcia oraz demontażu iluminacji świąteczno-noworocznej w Łopusznie:
- na ul. Koneckiej (latarnie parkowe) na słupach Nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19,
- na ul. Rynek (latarnie parkowe) na słupach Nr 9, 10, 11, 12, 13,
- na ul. Przedborskiej od słupa Nr 17 do budynku internatu,
- na ul. Włoszczowskiej od słupa Nr 27 do Nr 27/1,
- na ul. Strażackiej od słupa Nr 4 do Nr 5,
- na ul. Kieleckiej od słupa Nr 39 do Nr 39/1
- oraz na budynku Urzędu Gminy w Łopusznie przy ul Koneckiej 12; w następujących terminach:
- roboty podłączeniowe, montażowe iluminacji świątecznej od dnia 04.12.2016r. i zakończenie prac: do dnia 06.12.2016r.
- roboty demontażowe iluminacji świątecznej od dnia 14.01.2017r. i zakończenie prac: do dnia 15.01.2017r.
Wykonawca przedmiot umowy wykonuje zgodnie z obowiązującymi przepisami, na podstawie przeprowadzonej ocen stanu technicznego urządzeń oraz prowadzonej dokumentacji eksploatacyjnej sieci w tym harmonogramu prac konserwacyjnych. Konserwacja oświetlenia drogowego prowadzona będzie zgodnie normami, zasadami wiedzy technicznej oraz na ustalonych niniejszą umową warunkach. Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania i przestrzegania Zasad współpracy z PGE Dystrybucja S.A.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.23.21.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.01.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
P.T.H.U. JANSMAR Andrzej Grzegorz Janus, Grzymałków ul. Majowa 28, 26-080 Mniów, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58344,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 60885,00
Oferta z najniższą ceną: 60885,00 / Oferta z najwyższą ceną: 71808,00
Waluta: PLN .