,     



Powrót

BIP przetargi

OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY

Napisał : Zenon Głowala (zenon.glowala@lopuszno.pl) | Data utworznia: 15-02-16

Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla gminy Łopuszno w 2016 roku


Numer ogłoszenia: 32828 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016


OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

 

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1033 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3914009, faks 41 3914054.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla gminy Łopuszno w 2016 roku.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003r. ze zmianami):

1.1. sporządzenie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - ilość szacunkowa: 10 szt.

1.2. sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji nie będących inwestycjami celu publicznego - ilość szacunkowa: 70 szt.

Zakres zlecanych prac obejmuje w szczególności:

a) analizę wniosków o wydanie decyzji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r w sprawie sposobu ustalenia wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588) z pisemnym opracowaniem wyników przeprowadzonej analizy,

b) inwentaryzację urbanistyczną tzw. obszaru analizowanego obejmującą m. in. inwentaryzację istniejącego zabudowy wg funkcji, orientacyjnych wysokości istniejących obiektów, geometrii dachów, ślepych ścian, inwentaryzację istniejących dojść i dojazdów oraz innych elementów charakterystycznych dla analizowanego obszaru,

c) analizę ewentualnych uwag i wniosków i zastrzeżeń stron postępowania, z wnioskami na piśmie,

d) zredagowanie treści projektów decyzji wraz z załącznikami z uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji warunkach zabudowy (Dz. U. Nr 164, poz. 1589) wraz z pismem przewodnim do instytucji opiniujących i ewentualne uwagi stron postępowania,

e) opracowanie końcowego projektu decyzji po wpłynięciu ostatniego z wymaganych uzgodnień,

f) w przypadku odwołania się od decyzji - sporządzenie projektu pisma do organu II - giej instancji.

 

Sposób opracowywania zleconych prac: Projekty decyzji należy opracować w części tekstowej i graficznej w technice drukowanej w jednym egzemplarzu oraz w wersji elektronicznej celem przesłania ich do Zamawiającego za pośrednictwem internetu. Końcowe projekty decyzji opracować w części tekstowej i graficznej w technice drukowanej w ilości kompletów egzemplarzy zgodnej z rozdzielnikiem stron postępowania oraz w wersji elektronicznej celem przesłania ich do Zamawiającego za pośrednictwem internetu.

Wykaz materiałów wyjściowych udostępnionych przez Zamawiającego Wykonawcy:

a) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łopuszno

b) wykaz planów uchwalonych po 1 stycznia 1995r

c) wydane zgody Ministra lub Wojewody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolne i nieleśne, wydane przy opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łopuszno.

Obowiązki zamawiającego:

a) niezwłoczne przekazanie Wykonawcy wniosku inwestora o wydanie decyzji wraz z załącznikami

b) udostępnianie Wykonawcy posiadanych dokumentów związanych z wykonywanymi opracowaniami

c) obsługa administracyjna procedur wydawania decyzji

d) ponoszenie kosztów korespondencji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2.

 

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

 

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

mgr inż. arch. Dariusz Anisiewicz, ul. Massalskiego 26/34, 25-636 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17561,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

Cena wybranej oferty: 20800,00

Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26400,00

Waluta: PLN .

 

   
« powrót

do góry

Urząd Gminy Łopuszno, ul. Konecka 12 26-070 Łopuszno, tel. (041) 391-40-01, (041) 391-40-09

Aplikacje internetowe,
© 2005-2025 ESC S.A.