OGŁOSZENIE O ZAWARCIU UMOWY
Napisał : Zenon Głowala (zenon.glowala@lopuszno.pl) | Data utworznia: 15-02-16
Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla gminy Łopuszno w 2016 roku
Numer ogłoszenia: 32828 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 1033 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łopuszno, ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3914009, faks 41 3914054.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów decyzji o warunkach zabudowy oraz projektów decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego dla gminy Łopuszno w 2016 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy zgodnie z art. 4 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80 poz. 717 z 2003r. ze zmianami):
1.1. sporządzenie projektów decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego - ilość szacunkowa: 10 szt.
1.2. sporządzenie projektów decyzji o warunkach zabudowy dla inwestycji nie będących inwestycjami celu publicznego - ilość szacunkowa: 70 szt.
Zakres zlecanych prac obejmuje w szczególności:
a) analizę wniosków o wydanie decyzji zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003r w sprawie sposobu ustalenia wymagań dotyczących nowej zabudowy i zagospodarowania terenu w przypadku braku miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1588) z pisemnym opracowaniem wyników przeprowadzonej analizy,
b) inwentaryzację urbanistyczną tzw. obszaru analizowanego obejmującą m. in. inwentaryzację istniejącego zabudowy wg funkcji, orientacyjnych wysokości istniejących obiektów, geometrii dachów, ślepych ścian, inwentaryzację istniejących dojść i dojazdów oraz innych elementów charakterystycznych dla analizowanego obszaru,
c) analizę ewentualnych uwag i wniosków i zastrzeżeń stron postępowania, z wnioskami na piśmie,
d) zredagowanie treści projektów decyzji wraz z załącznikami z uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 26.08.2003 r. w sprawie oznaczeń i nazewnictwa stosowanych w decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz decyzji warunkach zabudowy (Dz. U. Nr 164, poz. 1589) wraz z pismem przewodnim do instytucji opiniujących i ewentualne uwagi stron postępowania,
e) opracowanie końcowego projektu decyzji po wpłynięciu ostatniego z wymaganych uzgodnień,
f) w przypadku odwołania się od decyzji - sporządzenie projektu pisma do organu II - giej instancji.
Sposób opracowywania zleconych prac: Projekty decyzji należy opracować w części tekstowej i graficznej w technice drukowanej w jednym egzemplarzu oraz w wersji elektronicznej celem przesłania ich do Zamawiającego za pośrednictwem internetu. Końcowe projekty decyzji opracować w części tekstowej i graficznej w technice drukowanej w ilości kompletów egzemplarzy zgodnej z rozdzielnikiem stron postępowania oraz w wersji elektronicznej celem przesłania ich do Zamawiającego za pośrednictwem internetu.
Wykaz materiałów wyjściowych udostępnionych przez Zamawiającego Wykonawcy:
a) studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Łopuszno
b) wykaz planów uchwalonych po 1 stycznia 1995r
c) wydane zgody Ministra lub Wojewody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolne i nieleśne, wydane przy opracowaniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łopuszno.
Obowiązki zamawiającego:
a) niezwłoczne przekazanie Wykonawcy wniosku inwestora o wydanie decyzji wraz z załącznikami
b) udostępnianie Wykonawcy posiadanych dokumentów związanych z wykonywanymi opracowaniami
c) obsługa administracyjna procedur wydawania decyzji
d) ponoszenie kosztów korespondencji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
mgr inż. arch. Dariusz Anisiewicz, ul. Massalskiego 26/34, 25-636 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17561,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20800,00
Oferta z najniższą ceną: 14760,00 / Oferta z najwyższą ceną: 26400,00
Waluta: PLN .