,     



Powrót

BIP Nabór

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE DS. MIENIA KOMUNALNEGO I GOSPODARKI GRUNTAMI

Napisał : Michał Nyga (michal.nyga@lopuszno.pl) | Data utworznia: 14-01-16

Wójt Gminy Łopusznoogłasza otwarty i konkurencyjny nabórna wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy w Łopusznie, ul. Konecka Nr 12, 26-70 Łopuszno 

1. Stanowisko i wymiar czasu pracy: ds. mienia komunalnego i gospodarki gruntami, 1/2 etatu.

 

2. Wymagania niezbędne:

a) wykształcenie - wyższe, preferowane: geodezja i kartografia, gospodarka nieruchomościami,

b) umiejętność obsługi komputera - pakiet Microsoft Office, System Informacji Prawnej LEX
lub inny podobny,

c) znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego
oraz ustaw - kodeks postępowania administracyjnego, Prawo geodezyjne i kartograficzne, Prawo Zamówień Publicznych, o gospodarce nieruchomościami, o finansach publicznych, zagospodarowania przestrzennego,

d) obsługa urządzeń biurowych.

 

3. Wymagania dodatkowe:

a) umiejętność pracy w zespole;

b) komunikatywność, samodzielność, kreatywność;

c) dyspozycyjność.

 

4. Zakres wykonywania zadań na stanowisku:

 

1. Prowadzenie spraw związanych z podziałem nieruchomości.

2. Zatwierdzanie projektów podziału nieruchomości i prowadzenie rejestru wydanych decyzji w tym zakresie.

3. Prowadzenie innych spraw określonych przepisami ustawy „Prawo geodezyjne i kartograficzne".

4. Regulowanie stanu prawnego nieruchomości pozostających we władaniu gminy.

5. Załatwianie formalności prawnych związanych z nabywaniem nieruchomości na potrzeby gminy, bądź zbycia przez gminę nieruchomości własnych.

6. Załatwianie formalności prawnych związanych z wykonaniem praw pierwokupu nieruchomości i opiniowanie zasadności zwrotów nieruchomości.

7. Realizacja zadań wynikających z przepisów ustaw: o zagospodarowaniu wspólnot gruntowych, o kształtowaniu ustroju rolnego.

8. Gospodarowanie nieruchomościami gminy zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami oraz uchwałami rady gminy.

9. Prowadzenie rejestru mienia gminnego, sprawozdawczości GUS i innych opracowań na potrzeby organów gminy.

10. Ustalenie opłaty adiacenckiej.

11. Sporządzanie umów na dzierżawę terenów i nieruchomości oraz naliczanie stosownych opłat i ich egzekwowanie.

12. Oznaczanie nieruchomości i prowadzenie operatu nazewnictwa miejscowości, ulic, numeracji nieruchomości numerami porządkowymi.

13. Ustalanie zakresu i warunków użytkowania, wygasania prawa użytkowania oraz prawa zarządu.

14. Ustalanie opłat rocznych za użytkowanie wieczyste, zarząd i użytkowanie nieruchomości.

5.    Wymagane dokumenty:

a) życiorys (CV);

b) list motywacyjny;

c) kserokopie dyplomów poświadczających wykształcenie;

d) inne dodatkowe dokumenty świadczące o posiadanych umiejętnościach i wiedzy;

e) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych i niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe;

f) podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych
w ofercie niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia
1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2014 roku,  poz. 1182
z późniejszymi zmianami).

Osoba wyłoniona do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedłożenia oryginału aktualnego „Zapytania o udzielenie informacji o osobie" z Krajowego Rejestru Karnego.

 

6.    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać:

Ø  osobiście w siedzibie Urzędu Gminy (pokój 5); lub

Ø  za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Gminy w Łopusznie, ul Konecka Nr 12, 26-070 Łopuszno (liczy się data wpływu do Urzędu).

 

Informacja dodatkowa: w miesiącu poprzedzającym datę publikacji niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Łopusznie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.

Termin składania ofert upływa z dniem 25.01.2016 r. o godz. 1500. Oferty należy składać wyłącznie w zamkniętych kopertach z podanym adresem zwrotnym, z dopiskiem: „Oferta na wolne stanowisko ds. mienia komunalnego i gospodarki gruntami".

Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Gminy w Łopusznie.

 

Dopuszcza się   możliwość składania aplikacji przez obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Kandydatów zawiadamia się telefonicznie o terminie i miejscu drugiego etapu.

Informację o wynikach naboru wraz z uzasadnieniem upowszechnia się najpóźniej w terminie 14 dni od dnia zatrudnienia wybranego kandydata albo zakończenia postępowania konkursowego, w przypadku gdy w jego wyniku nie doszło do zatrudnienia żadnego kandydata.

   
« powrót

Dziennik zmian


do góry

Urząd Gminy Łopuszno, ul. Konecka 12 26-070 Łopuszno, tel. (041) 391-40-01, (041) 391-40-09

Aplikacje internetowe,
© 2005-2024 ESC S.A.