,     



Powrót

Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego, zaświadczeń o dokonanych wpisach w księgach stanu cywilnego

Urząd Gminy w Łopusznie: Urząd Stanu Cywilnego
Sprawa:  Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego, zaświadczeń o dokonanych wpisach w księgach stanu cywilnego

Wymagane dokumenty i załączniki:

•  Podanie o wydanie odpisu aktu stanu cywilnego,

•  Do wglądu - dokument tożsamości.

   

Opłata skarbowa na rachunek bankowy: 84 8499 0008 0000 0071 2000 0003

•  Odpis skrócony - opłata skarbowa - 22 zł.

•  Odpis zupełny - opłata skarbowa - 33 zł.

•  Zaświadczenie o dokonanych lub o ich braku oraz za zaświadczenie o zaginięciu lub zniszczeniu księgi stanu cywilnego - 24 zł.   

   

Termin załatwienia sprawy:

•  Niezwłocznie po wpłynięciu podania.

   

Sposób i miejsce załatwienia sprawy:

•  Urząd Stanu Cywilnego w Łopusznie, ul. Konecka 12; 26-070 Łopuszno, tel. (41) 39 14  001; (41) 39 14  009, wew. 22

•  Sporządzenie odpisu, zaświadczenia.

   

Odpowiedzialny za załatwienie sprawy:

•  Kierownik USC - Szymon Jarzyna.

 

Wynik postępowania:

•  Odpis zupełny lub odpis skrócony aktu stanu cywilnego.

 

Tryb odwoławczy:

•  Nie dotyczy.

 

Podstawa prawna:

•  Ustawa z dnia 29 września 1986r.- prawo o aktach stanu cywilnego (Dz. U.
z 2011r. Nr 212, poz. 1264)

•  Ustawa z dnia 16 listopada 2006r. o opłacie skarbowej (Dz. U. Nr 225, poz. 1635 z późn. zm.).

 

Uwagi:

•  O dokumenty stanu cywilnego może starać się osoba, której stan cywilny został w akcie stwierdzony, jej wstępny, zstępny, rodzeństwo, małżonek, lub przedstawiciel ustawowy oraz każdy kto wykaże w tym interes prawny.

 
« powrót



Napisał: root (webmaster@escsa.pl)
Data utworzenia: 29-04-08




Dziennik zmian


do góry

Urząd Gminy Łopuszno, ul. Konecka 12 26-070 Łopuszno, tel. (041) 391-40-01, (041) 391-40-09

Aplikacje internetowe,
© 2005-2024 ESC S.A.