OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Napisał : Zenon Głowala (zenon.glowala@lopuszno.pl) | Data utworznia: 27-04-17
Przebudowa dróg na terenie Gminy Łopuszno: Część Nr 1. Przebudowa drogi gminnej Czałczyn - Krężołek (539,00 mb) Część Nr 2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jedle (420,00 mb) Część Nr 3. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Antonielów (767,75 mb
!--!--[if-->!--![endif]---->!--!--![endif]------>!--!--!--[if---->!--!--[if-->!--![endif]---->![endif]-->!--[if>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie
mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub
wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łopuszno,
krajowy numer identyfikacyjny 291010292, ul. Konecka 12, 26-070
Łopuszno, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. +48413914009, e-mail
gmina@lopuszno.pl, faks +48413914054.
Adres strony internetowej (URL): www.lopuszno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
tak
www.lpuszno.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji
można uzyskać pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
tak
Inny sposób:
Pisemnie za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście, za pośrednictwem
posłańca
Adres:
Urząd Gminy Łopuszno ul. Konecka 12, 26-070 Łopuszno, pokój Nr 5 - sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg na
terenie Gminy Łopuszno: Część Nr 1. Przebudowa drogi gminnej Czałczyn -
Krężołek (539,00 mb) Część Nr 2. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jedle
(420,00 mb) Część Nr 3. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Antonielów
(767,75 mb
Numer referencyjny: GI.271.19.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i
ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i
wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie
zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem
zamówienia jest przebudowa dróg na terenie Gminy Łopuszno: 1.1 Część Nr 1.
Przebudowa drogi gminnej Czałczyn - Krężołek (539,00 mb) Przedmiotem inwestycji
jest przebudowa drogi gminnej Nr 001592T Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano
umocnienie poboczy i wjazdów: - obustronnie kruszywem łamanym 0-63 mm gr. 12 cm
oraz 0-31,5 mm grubości 6 cm po zagęszczeniu i szerokości 75 cm - wykonanie
razem z nawierzchnią jezdni. - uzupełnienie pobocza po wyk. warstw bitumicznych
kruszywem łamanym 0-31,5 mm grubość śr. 6 cm po zagęszczeniu. Konstrukcja
nawierzchni jezdni; - wykonanie wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa,
kruszywem łamanym 0-63 mm grubości 12 cm po zagęszczeniu, - wykonanie górnej
warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm, grubość 6 cm po zagęszczeniu.
- wykonanie warstwy bitumicznej z mieszanki mineralno asfaltowej warstwa
wiążąca AC 11W gr. 4 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,65 m, - wykonanie
warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm po
zagęszczeniu i szerokości 3,60 m. Spadki podłużne dostosowane do istniejącego
terenu. Spadek poprzeczny nawierzchni jezdni daszkowy 2% 1.2 Część Nr 2.
Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jedle (420,00 mb) Przedmiotem
inwestycji jest przebudowa drogi gminnej - działka oznaczona w ewidencji
gruntów obręb Jedle numerem 323. Prace polegają na przebudowie istniejącej
nawierzchni drogi poprzez wyrównanie podbudowy pomocniczej z kruszywa
stabilizowanego mechanicznie, średnio o grubości warstwy 18 cm, ułożenie
warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4,00 cm oraz warstwy
ścieralnej o grubości 4,00 cm z betonu asfaltowego. Zakres robót obejmuje odcinek
drogi o długości 420 mb i szerokości 3,00 m, plus pobocza utwardzone kruszywem
na szerokości 0,50m ze spadkiem 6% w kierunku rowów, zgodnie z załączonym
opisem oraz rysunkami. 1.3 Część Nr 3. Przebudowa drogi gminnej w miejscowości
Antonielów (767,75 mb) Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej -
część działek oznaczonych w ewidencji gruntów obręb Antonielów numerami 80 i
159. Prace polegają na przebudowie istniejącej nawierzchni drogi poprzez
wyrównanie podbudowy pomocniczej z kruszywa stabilizowanego mechanicznie,
średnio o grubości warstwy 18 cm, ułożenie warstwy wiążącej z betonu
asfaltowego o grubości 4,00 cm oraz warstwy ścieralnej o grubości 4,00 cm z
betonu asfaltowego. Zakres robót obejmuje odcinek drogi o długości 767,75 mb i
szerokości 3,20 m, plus pobocza utwardzone kruszywem na szerokości 0,25m ze
spadkiem 6% w kierunku rowów, zgodnie z załączonym opisem oraz rysunkami. 2.
Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: a) wzór umowy -
stanowiący Załącznik nr 6 do siwz, b) dokumentacja techniczna stanowiąca
Załącznik nr 7 do siwz, c) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót
budowlanych - kpl. stanowiący Załącznik nr 8 do siwz, d) przedmiary robót
stanowiące Załącznik nr 9 do siwz,
II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:45111200-0
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
data zakończenia: 31/08/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w
postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w
postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2
roboty budowlane o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda
polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie drogi w ramach
której zostały wykonane roboty budowlane w tym wykonanie nawierzchni
asfaltowej. 2.Wykonawca musi wykazać dysponowanie osobami posiadającymi
uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, w tym 1 osobę, która pełnić
będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia w specjalności
drogowej, 3. Wykonawca wykaże, że dysponuje w szczególności następującym
sprzętem: walec stalowy min. 8 t - 1 szt., walec ogumiony - 1 szt., rozkładarka
masy - 1 szt.,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób: nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; 2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. wykaz narzędzi wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności
jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty,
miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z
załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o
których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej
przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne dokumenty; 2. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do
realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie
robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych,
uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia
publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami. 3. wykaz narzędzi wyposażenia zakładu
lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia
publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Propozycja treści oświadczenia zostanie udostępniona na stronie internetowej Zamawiającego www.lopuszno.pl wraz z informacją z otwarcia ofert. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie podmiotów,o których mowa w art. 22a Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy). Pełnomocnictwo, winno być załączone w formie oryginału lub zgodnie z art. 98 ustawy z dnia 14 lutego 1991r. Prawo o notariacie (Dz. U. z 2014 r. poz. 164 ze zm.) dopuszcza się złożenie kopii powyższego dokumentu poświadczonego przez notariusza. 5. dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania Wykonawcy, w szczególności: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji albo inny dokument potwierdzający uprawnienie do reprezentowania pomiotu przystępującego do postępowania, jeśli z dokumentów rejestrowych to uprawnienie nie wynika; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem, - w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres; Wymagana forma - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w
kwocie: Część 1 - 4.000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące 00/100). Część
2 - 3.000,00 PLN (słownie złotych: trzy tysiące 00/100). Część 3 - 6.000,00 PLN
(słownie złotych: sześć tysięcy 00/100).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Okres udzielonej rękojmi |
40 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg
nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr |
czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczane istotne zmiany postanowień zawartej umowy stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa paragraf 10 wzoru
umowy, stanowiącego załącznik do siwz.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 12/05/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej Czałczyn - Krężołek
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku
partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej
Nr 001592T Zakres prac obejmuje: Zaprojektowano umocnienie poboczy i wjazdów: -
obustronnie kruszywem łamanym 0-63 mm gr. 12 cm oraz 0-31,5 mm grubości 6 cm po
zagęszczeniu i szerokości 75 cm - wykonanie razem z nawierzchnią jezdni. -
uzupełnienie pobocza po wyk. warstw bitumicznych kruszywem łamanym 0-31,5 mm
grubość śr. 6 cm po zagęszczeniu. Konstrukcja nawierzchni jezdni; - wykonanie
wzmocnienia istniejącej nawierzchni z kruszywa, kruszywem łamanym 0-63 mm
grubości 12 cm po zagęszczeniu, - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa
łamanego 0-31,5 mm, grubość 6 cm po zagęszczeniu. - wykonanie warstwy
bitumicznej z mieszanki mineralno asfaltowej warstwa wiążąca AC 11W gr. 4 cm po
zagęszczeniu i szerokości 3,65 m, - wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki
mineralno-bitumicznej AC 11S gr. 4 cm po zagęszczeniu i szerokości 3,60 m.
Spadki podłużne dostosowane do istniejącego terenu. Spadek poprzeczny
nawierzchni jezdni daszkowy 2%
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Okres udzielonej rękojmi |
40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 2 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Jedle
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku
partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej -
działka oznaczona w ewidencji gruntów obręb Jedle numerem 323. Prace polegają
na przebudowie istniejącej nawierzchni drogi poprzez wyrównanie podbudowy
pomocniczej z kruszywa stabilizowanego mechanicznie, średnio o grubości warstwy
18 cm, ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego o grubości 4,00 cm oraz
warstwy ścieralnej o grubości 4,00 cm z betonu asfaltowego. Zakres robót
obejmuje odcinek drogi o długości 420 mb i szerokości 3,00 m, plus pobocza
utwardzone kruszywem na szerokości 0,50m ze spadkiem 6% w kierunku rowów,
zgodnie z załączonym opisem oraz rysunkami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Okres udzielonej rękojmi |
40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: 3 Nazwa: Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Antonielów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub
robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku
partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt,
usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem inwestycji jest przebudowa drogi gminnej -
część działek oznaczonych w ewidencji gruntów obręb Antonielów numerami 80 i
159. Prace polegają na przebudowie istniejącej nawierzchni drogi poprzez
wyrównanie podbudowy pomocniczej z kruszywa stabilizowanego mechanicznie,
średnio o grubości warstwy 18 cm, ułożenie warstwy wiążącej z betonu
asfaltowego o grubości 4,00 cm oraz warstwy ścieralnej o grubości 4,00 cm z
betonu asfaltowego. Zakres robót obejmuje odcinek drogi o długości 767,75 mb i
szerokości 3,20 m, plus pobocza utwardzone kruszywem na szerokości 0,25m ze
spadkiem 6% w kierunku rowów, zgodnie z załączonym opisem oraz rysunkami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6, 45111200-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania: data zakończenia: 31/08/2017
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria |
Znaczenie |
Cena |
60 |
Okres udzielonej rękojmi |
40 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
UWAGA
Wójt Gminy Łopuszno zawiadamia że uległy zmianie załączniki w ogłoszeniu z dnia 27 kwietnia 2017 roku dotyczącego przetargu nieograniczonego na przebudowę drogi w miejscowości Jedle oraz w miejscowości Antonielów.
Powyższe dotyczy wyłącznie przedmiarów robót.
Pozostała treść ogłoszenia nie ulega zmianie.